Kurumsal Kalite Yönetimi
18 Temmuz 2024

KALİTE POLİTİKAMIZ

  • Hastanemize Gelenlere Eşit Ve Adil Koşullarda Hizmet Sunarak, Sağlıkla İlgili Sorunlarını Zamanında, Etkin, Güvenilir Şekilde Çözümlemek Ve Daha Sağlıklı Bir Yaşam Sürebilmelerini Sağlamak
  • Katılıma Ve Değişime Açık Yönetim Anlayışıyla, Kalite Yönetim Sisteminin Şartlarına Uyup Etkinliğini Sürekli İyileştirmek
  • Sağlık Çalışanları İle Hasta Ve Yakınları Arasında Karşılıklı Saygı, Güler Yüz Ve Güvene Dayalı İletişim Kurulmasını Sağlamak
  • Tıbbi Ve Etik Kurallara Uygun, Hasta Haklarını Gözeten, Kanıta Dayalı Hasta Bakımı Sağlamak
  • Hastanemizin Tüm  Laboratuvarlarını Kalite Kontrol, Güvenlik Ve Cihaz Yönetimi Açısından Standartlara Uygun Çalıştırmak
  • Hasta Ve Yakınlarının Hastalıkla İlgili Eğitim Gereksinimlerini Karşılamak
  • Hastanemiz Personeline Gurur Duyacakları Çalışma Ortamı Sağlamak, Kurumun Başarılarını Paylaşmak, Sorunları Ekip Çalışmasıyla Çözmek
  • Anılan Politikaların Sonucunda: Hastaların, Çalışanların Ve Hastanemizden Hizmet Satın Alan Kurumların Memnuniyetini Arttırmak



KALİTE YÖNETİM ve VERİMLİLİK FAALİYETLERİ

  • SKS çerçevesinde yürütülen çalışmaların koordinasyonu
  •  Kurumsal amaç ve hedeflere yönelik çalışmaların takibi
  • Öz değerlendirme sürecinin planlanması ve yönetimi
  • İstenmeyen olay bildirim sistemine ilişkin süreçlerin yönetimi
  • Risk yönetimine ilişkin süreçlerin yönetimi
  • Hasta deneyimi ve çalışan geri bildirim anket verilerinin ölçülmesine yönelik çalışmaların (anket uygulamaları, anket sonuçlarının değerlendirilmesi, ket sonuçlarına yönelik iyileştirme çalışmaları gibi) yönetimi
  • SKS çerçevesinde dokümanların yönetimi
  • Kalite göstergelerine yönelik süreçlerin yönetimi
  • Bölüm kalite sorumlularının çalışmalarının koordinasyonu
  • Hastane verimlilik yerinde değerlendirme rehberi doğrultusunda standartların takibi
  • Sağlıkta kalite standartlarının takibi
  • Düzeltici İyileştirici Faaliyet sürecinin yönetimi
  • SKS kapsamında oluşturulan komitelerin yıllık toplantı planının oluşturulması ve üye olarak katılım sağlamak
  • Hizmet sunumuna yönelik istatistikî bilgilerin değerlendirilmesi ve sonuçların üst yönetim ile paylaşılması
  • Kurumda uygulanacak olan projelerde, ilgili kriterler dâhilinde katkı sağlamakla görevlidir
  •